Nasıl Çalışıyoruz?

Tecrübelerimizle sürekli gelişen çalışma sistemimiz, müşterilerimizle sorunsuz ilerlememize, çalışma verimliliğini en üst düzeye çıkarmamıza yardımcı oluyor. Bunun yanında her müşterimizin farklı bir kimliği, farklı tercihleri, farklı hedefleri ya da farklı mücadeleleri olduğunu gözeterek deneyimimizi, müşterilerimizin ihtiyaçlarıyla birleştiriyor, başarıya giden yolu müşterilerimizle birlikte tasarlıyoruz.
Nasıl Yapıyoruz?
İnsanoğlunun yapacakları hayal ettikleri ile sınırlıdır.
Tanı Çalışması
Şirketinizi düşleriniz doğrultusunda ileriye taşıyacak, kârlılık içinde sürdürülebilir bir yapıyla ilerlemesini sağlayacak önerileri oluşturabilmek üzere öncelikle gelecek tasavvurunuzu ve güncel durumunuzu, içinde bulunduğunuz pazarın yapısıyla yakından tanımamız ve anlamamız önemli. Bunun için, şirket ortak, yönetici ve çalışanlarıyla görüşüyor, şirket içi atölye çalışmaları yapıyor, çeşitli analiz yöntemleriyle rekabet karşısındaki gücünüzü stratejik ve bütünleşik bir yaklaşımla değerlendiriyoruz. Bu sürecin sonunda çalışmamızı bir raporla, genel bir yol haritası önerisine dönüştürüyor ve bir sonraki aşamaya geçiş için yapılacakları planlıyoruz.
Vizyon, Hedef ve Strateji Geliştirme
Başarıya giden yola çıkabilmek için varmak istenilen yeri bilmek; diğer bir deyişle, geleceğe yönelik bir hayale sahip olmak gerekir. Hayallerinizin Şirketinizi ileri taşıyacak somut, tanımlı ve tüm çalışanlarca sahiplenilebilir bir gelecek vizyonuna dönüştürülmesine önderlik ediyor, bu vizyona erişimin kritik kilometre taşları olan stratejik hedeflerinizi belirlemenizi kolaylaştırıyoruz. Hedeflerinize ulaşabilmek üzere ihtiyaç duyacağınız stratejinin adını koyuyor, stratejik yol haritanızı hep beraber oluşturuyoruz.
Hizmet Modeli Geliştirme
Benimsenecek stratejilerin başarıya ulaşabilmesi ancak, şirket içi tüm fonksiyonların birbiri ile uyum içinde çalışması, stratejiye uygun, şirkete özel bir çalışma modelinin hayata geçirilmesi ile mümkün. Bu uyumu sağlayacak ve ilgili tüm kaynakların etkin kullanımına olanak tanıyacak yeniden yapılanma çalışmalarını birlikte yürütüyoruz. Şirket ana ve/veya alt fonksiyonlarının sorumluklarını ve birbirleriyle çalışma prensiplerini belirliyor, insan kaynağı, teknik ve teknolojik altyapıyı gereksinimleri ve karşılama yöntemlerini, iş süreçlerini, görev tanımlarını, performans kriterlerini netleştiriyoruz. Sürdürebilir, etkin ve verimli bir yapı oluşturarak bu çalışma sisteminin işleyişi hakkında detaylı dokümantasyonu oluşturuyoruz.
Uygulama Geliştirme
Birlikte belirlediğimiz çalışma modelinin sağlıklı bir şekilde hayata geçirilmesi ve uygulama performansının değerlendirilmesi sürecine eşlik ediyor, toplam verimliliğin artması için eğitim, iletişim, teknoloji ve insan kaynağı gibi alanlardaki gelişim önerilerimizi ve uygulama desteğimizi sunmaya devam ediyoruz.