Yeni Yeniliklere Yolculuk – 2

Bir önceki yazımızda, ‘Yeni Yeniliklere Yolculuk’ söyleminin bizim için ne kadar değerli olduğundan bahsedeceğimizi söylemiştik.

Bu söylem belki de slogan demek daha doğru olur, biz, 90’lı yıllarda Yapı Kredi’de çalışanlar için tarifsiz bir heyecanın, umudun ve başarma azminin adeta simgesi oldu. O dönem çalışma hayatında bulunan nesillerin çok iyi hatırlayacağı gibi, Yapı Kredi Bankası’nda 1988 yılından itibaren esmeye başlayan değişim rüzgârları, sadece Türk bankacılık sektörünün değil hem Türk insanının hem de tüm kurumsal dünyanın çağdaş değerler üzerinden yeni, yepyeni uygulamalarla bambaşka yolculuklara çıkmasına ve dönüşüme katılmasına vesile oldu. Yeni Yeniliklere Yolculuk sloganı da, Yapı Kredi’nin bu büyük dönüşüm yolculuğunun son etabını, bugün hala iş dünyasının en geçerli kavram ve uygulamalarını içeren çalışmaların gerçekleştirildiği dönemi ifade ediyor.

O dönemi yaşamış, çorbaya tuz katmış olmak, biz add Danışmanlık ortakları için her zaman hem gurur hem de bu danışmanlık girişimimiz için motivasyon kaynağımız oldu. Doğru değerlerle yönetimin mucizevi etkisine, insana inanmanın, güvenmenin ve insana yatırımın diğer bütün yatırım şekillerinden ne kadar daha değerli olduğuna, bir hayalin, gerçekten inanıp akıllıca peşinden koşulduğunda nasıl büyük bir değere dönüştürülebileceğine şahitlik etmek, içinde yaşamak, içselleştirmek, bu deneyimi başkalarına da aktarmak konusundaki erzumuzu büyüttü, yönümüzü belirledi.

İlgi duyanlara, bu deneyimin gelecek nesillere aktarılması konusunda dönemin mimarı Sayın Burhan Karaçam tarafından kaleme alınan iki kitabı ve gerçek görüntülerle anlatımı için yapılan belgeseli http://burhankaracam.com/ adresinden bilgi alarak edinmelerini öneririz.   

Her zaman yapılabilecek bir şey vardır. Yeter ki daha iyiye, daha doğruya ulaşmak için yeterince istekli, inançlı olalım ve yeni yeniliklere yolculuğa çıkmak için kararlı olalım. 

Sevgilerimizle

add Danışmanlık Ekibi